8 Mart 2012 Perşembe

Eşimden boşanmak istemiyorum ne yapmalıyım ?

 Boşanmak istemiyorum ne yapmalıyım ?
Geçen gün eşimle kavga ettik ve işin aslına bakarsanız ayrıldık şuanda ayrıyız boşanma derecesindeyiz fakat her ikimizde dava falan açmadık görüşmüyoruzda sizce tekrardan barışırmıyız beni istemediğini söyledi fakat davada açmadı sonumuz ne olur ben eşimden ayrılmak ve boşanmak istemiyorum  ne yapmalıyım? cevabınızı bekliyorum saygılar.

Bu ve bunun gibi pek çok mailler alıyoruz değerli okuyucularımızdan.Sanki onların acıları bizim acılarımız gibi içimizi tırmalıyor inanın.Çünki bir evde huzur yoksa inanın bana başka hiçbir yerde huzurlu ve mutlu olamazsınız.Ne anne-babanızın evinde ne zenginlikte,ne kariyerde,ne şöhrette,ne para,ne pul,nede başka bir kişide mutluluğu aramayın.
Kısacası mutluluk ve huzur; evinizde yuvanızda,eşinizde ve çocuklarlarınızla beraber olmaktır.İnanın bu hayatta gerçek huzur ve mutluluk ailede yani yuvadadır.Evinde huzuru olamayan hiçbir yerde huzurlu ve mutlu olamaz mümkün değil.

Fakat hayat mı diyelim,kader mi diyelim yada yaratıcının bir imtihanı mı diyelim,bazı çiftlere istedikleri, bekledikleri ve hayal ettikleri mutluluğu bahşederken bazıları için o kadar cömert da davranmayabiliyor ve günden güne hayal kırıklıkları, çaresizlikler, kızgınlıklar, çatışmalar yaşanabiliyor.

Evliliklerin bazı döneminde ailede bir kriz dönemi olabiliyor, aile içindeki denge bozularak, boşanmalara varan çatışmalar yaşanabiliyor.Her ailede bazı sebeblerden dolayı bir kriz dönemi olabilir.
Önemli olan bu kriz dönemini sağlıklı bir şekilde atlatabilmek.Eğer bu kriz dönemini atlatabilirsek ailede ve yuvanızdaki huzur ve mutluluğun katbe kat artacağına emin olabilirsiniz.
Çünki bu kriz dönemi her iki karşı tarafında bazı şeylerin farkına varıldığı bir dönemdir.Bu kriz dönemi atlatılabilirse evliliğiniz sonsuza kadar kurtulmuş demektir.

Peki evliliğimizi, yuvamızı kurtarmak ve bu kriz döneminden sağlıklı bir şekilde sıyrılıp çıkmak için ne yapmalıyız?
Evlilikte başarılı bir beraberlik için eşlerden birinin var gücüyle çaba göstermesi, bir müddet sonra diğerinin de aynı yolda ilerleyeceğini gösterir. Eğer birlikte adım atmayı ya da ilk adımı karşı taraftan beklemeyi düşünürseniz vaktinizi boşuna harcamış olursunuz.

Erkeklerin erkeklik gururları ve yaratılışındaki doğaları gereği, evden ve sorunlardan kaçmaya daha meyillidir. Bu yüzden kadına daha büyük görev düşmektedir. Yuvayı dişi kuş yapar misali, kadın evliliğini kurtarmak için kolları sıvamalı evliliği ayakta tutmalı ve evliliği kurtarmak için elinden geleni yapmalıdır.

Eğer boşanmanın size ve ailenize getireceği zararlardan uzaklaşmak, eşinizle yeniden güzel bir ilişkiye başlayarak yeni bir hayata yelken açmak istiyorsanız evliliğinizi kurtarmak adına kolları sıvadıysanız size "Kocanın Kalbine Gir Kitabı" adlı ilişki doktoru rehberini tavsiye edebilirim.

Evliliğinizi kurtarma adına ne yapmanız gerektiği konusunda genel bir bilgiye sahip olursanız, bu çerçevenin içini doldurarak amacınıza ulaşmanız çok daha kolay olacaktır.
Bu rehber, Kocanın kalbine gir isimli kitap evliliğinizi kurtarma adına size büyük oranda  yardımcı olabilecek olan  metodlardan bahsetmektedir.

“Kocanın Kalbine Gir” adlı kitap sayesinde eşinizin bilinçaltını etkileyerek, evliliğinizi kurtarma adına çok büyük yol katedebilirsiniz. Uygulaması son derece kolay yöntemlerden oluşan kitap ile,evliliği kurtarmak için tam olarak ne yapmanız gerektiğini  kısa ve anlaşılır bir şekilde öğrenebilirsiniz.

Her zaman söylediğim gibi evliliğinizin boşanmayla sona ermesini beklemeyin. İlişkiniz hakkındaki hayallerinizin ve umutlarınızın mahkemelerde boşanma davalarında sönüp gitmesine izin vermeyin.“Kocanın Kalbine Gir Kitabı”nı buradan indirebilirsin.

35 yorum:

  1. Verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.Buradaki edindiğim bilgiler ve özellikle evliliği kurtarma kitabında anlatılanlar sayesinde şimdi mutlu bir ilişkimiz var eşimle çok şükür tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliğinizi kurtarma adına verdiğiniz mücadelenin sonucunu almışsınız sizi tebrik ederim.Sizlerin mutlu oldugunuzu bilmek bizlerede mutluluk veriyor.Tekrar tebrik ederim.

      Sil
  2. İcra, boşanma, miras ve diğer konularda dava dilekçeleri, davaya cevap dilekçeleri, temyiz dilekçeleri ve itiraz dilekçeleri yazdırmak amacıyla ONLİNE HUKUKİ YARDIM almak isteyenler, ''hukukiyardim@hotmail.com'' adresinden tarafımıza irtibata geçebilirler. İstenilen dilekçeler en geç 24 saat içerisinde özenle hazırlanıp e-mail adresinize word dosyası şeklinde gönderilecektir

    YanıtlaSil
  3. Ben eşimden boşanmak istiyordum hatta bu şekilde internetten araştırma yaparken sitenize denkgeldim.ben boşanmak için çareler ararken,sizin siteniz ise aman boşanmayın diyordu.Bu beni çok etkiledi.evet bende yuvamı yıkmak istemiyordum ama gücüm kalmamıştı artık.sonuçta sizin yazılarınızı okudum ve kendime sordum neden boşanmak istiyorum diye.ve gerçekten sudan sebepler oldugunu fark etttim.hele mutluluğunuzun ve hayallerinizin mahkeme salonlarında boşanma davalarında yok olup gitmesine izn vermeyin sözünüz beni çok etkiledi.Gerçekten çok güzel hayallerim vardı.O yüzden şimdi boşanmaktan vaz geçtim ve artık evliliğim adına emek sarfedeceğim ve bu işi başaracağım.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tebrik ederim kararınızdan dolayı.Emeğinizin karşılığını alcağınıza inanıyorum ve dua ediyorum.

      Sil
    2. eşimde beni istemiyor ilgisizligimden şikayet etti ayrildik daha dava açmadık davalar konuşuldu ama ben açmadım durdum... Şimdi o uzakta ben uzakta hergün yikiliyorum sizce ne yapmalıyım eşim sizin gibi düşünmüyor... Bana yardimci olurmusunuz eşimi nazil kazanacam 40 gün oldu hergün kötüye gidiyor... Eşiniz size ne yaptida siz ona dönmeyi düşündünüz...

      Sil
    3. Geçmiş olsun kardeşim ama sen dua et benim eşim gibi sana boşanma davası açmamış ben kafayı yiyorum

      Sil
  4. bayanlar ıcın yazılmıs bır kıtab ben erkegım esımle bosanma durumumuz var hata benım bılıyorum , onunla barısmak ıcın ne yaptıysam elıme yuzume bulastırdım bız erkekler ıcın bır kıtab yokmu yoksa ben mı goremedım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Münür bey,
      Her ne kadar bayanlara hitap ediyor gibi gözüksede kitapta genel olarak evliliği kurtarmak için bilinçaltı formüller bulunmakta.Bu yüzden erkek yada bayan farketmeden bu formülleri uygulayarak işinizi geri kazanabilirsiniz.

      Bol şanşlar.

      Sil
  5. evliliği kurtarmak için ben bu kitabı almak istiyorum bu kitabı nerede bulabilirim lütfen çok ihtiyacım var bu kitaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliği kurtarma formülü pdf formatında bir e-kitaptır.Bu yüzden internetteki resmi sitesinden bilgisayarınıza indirerek sahip olabilirsiniz.Kitabın resimi sitesi>>www.evliligi-kurtarma-formulu.com/

      Sil
  6. Eyvah boşanıyor muyum? Diyorsanız evliliğiniz kurtarmaya çalışıyorsanız size en çok destek olacak program ekranların en sevilen en başarılı ve en güzel sunucusuyla yakında sizlerle bize başvurmak için
    eyvahbosaniyormuyum@gmail.com adresinden bizlere ulaşabilirsiniz…

    YanıtlaSil
  7. yazınızda bahsedilen evliliği kurtarma formülü dijital eğitim kitabını almak istiyorum.nasıl ve nereden temin edebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -Yazımızda bahsedilen Evliliği Kurtarma Formülü Kitabı dijital bir e-kitaptır.Yani bilgisayara,tablete yada cep telefonuna indirerek okuyabilirisiniz.Dijital bir yayın olduğu için herhangi bir kitapcıda bulunmaz.

      -Kitabın resmi sitesindeki en alta "Satın al" butununa tıkladığınızda yapacağınız işlemlere yönlendirilirsiniz.

      -K.kartı,banka havalesi yada PTT ile ödeme yapılıyor.
      -Kitabı indireceğiniz link ise e-mail adresinize gönderilir.

      Evliliği Kurtarma formülü dijital eğitim kitabı indirmek ve detaylı bilgi için burayı tıklayınız

      Sil
  8. Yaklaşık 9 yıldır evliyiz 7 yaşında bir oğlumuz var.Görücü usulü evlendik eşim karslı bende oralıyım ama istanbulda oturuyorum. Evlendikten sonra ayrı eve çıkmadık maddi durumlar nedeniyle ailemle birlikte kalmaya başladık.Tabikii sıkıntılar başlamaya başladı bende karımla ailem arasında sıkıştım kaldım.Her iki tarafıda idare etmeye çalıştım ama başaralı olamadım yetersiz kaldım.Eşim hep beni suçladı annen arkamdan konuşuyor ben ne yapmışım gibilerinden, beni neden korumuyorsun sen diye sürekli eleştiriyordu.2 yıl sonra ayrı eve çıktık. Sıkıntılarımız bitmiş gibiydi yada ben öyle sanıyordum.İkimizde çalışıyorduk oğluma ailem bakıyordu.Arada kavga edersekte ben hemen susuyor alttan alıyor uzatmak istemiyordum.Ama ben sustukça o uzatıyor konuyla alakası bile olmayan ailemle yaşadığı problemleri ortaya atıyor onun üzerinden bana yükleniyordu.Sonra bir köşeye oturup ağlıyor anasını babasını arıyor anlattıkça anlatıyordu. Sonra siniri geçiyor 2 gün sonra seni üzdümmü diyor pişman oluyordu. Beni hiçbir zaman bırakma diyor bana sarılıyordu. Ama aynı durumlar ara ara devam ediyordu.Sonra eşim depresyona girdi tedavi görürken ilaçlarını içerek intihara kalkıştı. İntihar etmeden önce yine ailemle yaşadıkları vardı aklında hep aynı şeylerden üzerime gelip ağlıyordu.Eşim çok takıntılı bir insan. Sonra iyileşti hayatımıza devam etmeye başladık.Eşim işten ayrıldı oğlumuzla ilgilenmeye başladı. Sıkıntımız olmuyordu çoğunlukla ama annem yada babamın herhangi bir lafı ona dokunuyor büyütüyor abarttıkça abartıyordu. Ailemde sıkıntı yaşatmamak için bize gelmiyorlardı hiç. Ama son günlerde ailen bize neden gelmiyo annen beni görünce neden konuşmuyor gibi takıntılar başladı. Bilmiyorum diyordum sen ailenle konuşsana neden konuşmuyorsun neden böyle yapıyorlar diyordu. Annemle konuşuyorum karşılaştık o benimle konuşmadı diyordu.HEm sevmiyor hemde neden bize gelmiyorlar diyor kendinlede çelişkiler yaşıyordu.Bir şeyde söyleyince patlıyordu.En son almış çocuğumu gitmiş amcalarına uşağa. Hiçbir haber vermedi telefon kapalı 1 gün sonra haber verdi burdayım diye.Ben dönmeyeceğim çocuğumu sana göstermeyeceğim diye mesaj attı. Sonra bende aradım geliyorum dedim gelme dedi geleceğim dedim gittim. Neyse amcalarıyla konuştuk ona nasihatlar verdiler yaptığının yanlış olduğunu söylediler 1 hafta dolaştık geldik. Evet geldik ama durumlar ertesi gün yine devam etmeye başladı.Yine aynı şeyler artık ne cevap vereceğimi bilemiyorum kafam çok dolu ona karşı nasıl hareket edeceğimi bilemiyorum.Şimdide boşanalım demeye başladı seni sevmiyorum senden soğudum diyor.Boşanmayı daha öncede bir çok defa söylüyordu. Ben bugüne kadar eşime vurmuş, kızmış, bağırmış bir insan değilim. Her zaman ona nazik davrandım ne isterse yerine getirdim ama belkide yanlış mı yapıyormuşum? bilemedim ama bende böyleyim işte.. Diyorum burdan taşınalım hiç görmezsin diyorum onada yanaşmıyor. Geleli 4 gün oldu babamlardan bir tepki bekliyor kızsınlar diye ama babamlarada söyledim bize gelmeyin diye sürekli arıyor aradılarmı neden gelmediler amcası anası babası arıyor geldilermi diye sana bir şey derlerse hemen ara seni ordan alalım gibilerinden eşimin kendisi söylüyor bunları. İŞteyken telefonla konuştuk baban aradımı dedi hayır dedim bıktım sendende ailendende Allah belanızı versin dedi ben babamı arıyorum dedi gelsin alsın beni dedi. sen bilirsin dedim aramamış tabii. Ama yoldayken dediki babamı arayacağım gelsin çözsün bu durumu dedi ara dedim bende. eve geldik bana diyorki babamı arıyayımmı baban gelince çözüm olacağını sanmıyorum gelecek kavga gürültü bir şey olmayacak demiştim oda haklısın gelecek beni suçlayacak masraf yaptım diyecek senin yüzünden vazgeçmişti. Şİmde sen eve gelme diyor tamam dedim eve gelmeyeceğim kendini topla dedim bende.Ama ben eşimi seviyorum boşanmakta istemiyorum. Yani bunların temel sebebi ailemle aynı evde yaşamış olduğu sıkıntılar ama 6-7 yıl önceki durumlar bunlar. Ayrı eve çıktığımızdan beri benim ailemle herhangi bir münakaşası kavgasıda olmadı. Acaba depresyondamı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide karşısında sert, zaman-zaman agresif erkeği görmek istiyor sende? Bunu hiç düşündün mü? Humanistik bir yere kadar.
      Allah sana sabır versin ve yardımcın olsun

      Sil
  9. Bu kitabi cok istiyorum! Yurtdisina gønderiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Kocanın kalbine gir kitabı kitabı dijital bir e-kitap yani sadece indirerek okunabilir.Bu yüzden dünyanın hangi ülkesinde olursanız olun farketmez.Kitabın internetteki resmi sitesinden bir tıkla hemen indirebilirsiniz.
      Kocanın kalbine gir kitabını indirebileceğiniz sitesi:https://kocaninkalbinegir.com/

      Not:Bilgisayarınız dışında tablet ve cep telefonuna da indirebilirsiniz.

      Sil
  10. Eşim bana boşanma davası açtı ayrılmak istiyor ben kesinlikle ayrılmak istemiyorum 1tane 6 yaşında bir kız çocuğum var arada bir tartışıyorduk eşim babasının zoru ile yeter artık diyor gidersen birdaha seni bu eve birdaha almam diyor eşim de bahane yada değil sen büzülme zamana kadar iyi anımız fazla olmadı diyerek boşanma davası açtı kamuda çalışıyorum evim var ipotekli 8 sene arabam var 3500 TL maaşım var eşim ve çocuğumu çok seviyorum bir türlü ikna edemiyorum bu gün WhatsApp takip yazmıştık birbirimize olmaz diyor sen yine aynı şekilde devam edersin diyor kendimi öldürümrum diye yarışıyoruz yapma dur kızını düşün diyor ayrılmak istemiyorum okuyun sonucta ayrılırsak ne olur bilgilendirin

    YanıtlaSil
  11. Bizim evliliğimizde en ufak bir kavgamız bile olmadı ama eşim ayrı yaşamak istiyor. Ya bu şekilde kabul edersin ya da boşanırız diyor. Daha bir yıllık evliyiz. Ne yapacağımı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Beni ailesinim yanında da dövdü ayrılalı iki ay oldu, davayo ben açtım ama ne özür diliyor ne geri adım atıyor yedi aylık kızım var onu. Bile sormadı. Ben istedim boşanmayı ama canım çol yanıyor, elim telefona gidiyor mesaj atmıyorum çok zor tutuyorum kendimi of allahım of yardım et en hayırlı kapıyı aç bize

    YanıtlaSil
  13. Merhaba.
    Esimle bir yil once resmen bosandik. Fakat cocuklarimiz icin tekrar donmek istedigini soyledi. Bende sartlarim oldugunu ailesinden bazilariyla gorusmek istemedigimi soyledim tam bir yildir cocuklarini goturmek icin geldiginde bu gorusmek istemedigim kisiler icin benimle kavga ediyor. Eski inancim guvencim kalmadi ama seviyorum onu cocuklarida cok özlüyor.ben ona ailenin es ve cocuklardan oldugunu anlatamiyorum o genis kapsamli dusunuyor sanki onlar ailede olmasa biz yarimmisiz gibi dusunuyor bir turlu cikis yolu bulamadim.ne yapmaliyim nasil davranmaliyim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  14. Eşimi boşanmaktan nasıl vazgeçiririm? Lütfen bu konuda yardım istiyorum...

    YanıtlaSil
  15. Nasıl yani neden vazgeçirmek istiyor

    YanıtlaSil
  16. Çocuklar için herşeye katlanacaksın senin görüşmek istemediğin kişilerle muhatap olmazsın zamanla alışırsın yaş ilerledikçe herkes her şeyi ozaman anlar

    YanıtlaSil
  17. Allah yardımcımız olsun. Bende ailemle altlı üstlü oturuyorum. Sabah işe giderken Annemle bırakıyorum Akşam yemekleri Annem Babamla beraber yiyoruz.6 yıl geçti. 4 yaşında ve 6 aylık 2 kızımız var.Hafif sorunlar oluyordu ama atlatıyorduk. Şimdi aniden dayanamıyorum lafları çıktı.Annemde yakın donemde ciddi rahatsızlık geçirdi. Bu donem kontrole ihtiyacı var. Eşime 3-4 ay zaman ver yeme içmeyi ayırırız dedim. 2 gun sonra ağlamalar dayanamıyorum lar. Psikoloğa gittik. Kendini deprosyana sokmak icin elinden geleni yapıyor. Annem bugüne kadar bana eşim hakkında ne şikayet nede kötü bir laf etmemişken bizim ki utanmasa küfür edecek. Anneme biraz yalnız bırak diyorum. Tamam diyor. Sonra bizimkisi Annen beni sormuyor diye ağla sızla. Seni çok seviyorum beni bırakma diyor. Kendisini çok değersiz hissediyormuş.Ara ara bikaç psikolagla görüştük.Bugün doktor pasifloren verdi. Bakalım ne olacak. Eşimden ilk defa bugün utandım. Teyzemler Annem e abartmıyorum Senede bayram dahil 4-5 defa gelir. Eşim geleceklerini duyunca ağlamalar tripler. İşe gitmedim izin aldım. Doktor dönüşü Avm ye oradan yeni evli kız kardeşi ne oradan Annelerine götürdüm. Sırf teyzemlerin gitmesini bekledik.Zaten 4 gun Annelerinde kaldı.Dün aldım.Bugün yine kalmak istedi. Sorunlarını Anne Babası bilmiyor. Onlara gitmeyi hiç ihmal etmem. Arkasından dahi Kötü sozde etmem.ayda 1-2 kalmayada bırakırım.Kaçarak cozulmez deyip eve döndürdüm. Yukarı çıkıp biz geldik diyelim dedim o na bile çıkmak istemedi.İşte o an içimden bişey koptu.Gerçekten tiksinti geldi. Anneme 1-2 güne yeme içmeyi ayıralım dedim.Tamam oğlum dedi.6 yıldır ne vurdum ne sövdüm nede sesimi yükselttim.Ev iş cami üçgeni dışına onsuz hiç çıkmadım. Ne arkadaş ne kahve ne sohpet nede hali saha...cennet olsa huri yerine eşim sözünü kalben söyleyen ben artık bunu diyemiyorum. Allah korkusu ve kendime saygımdan aklıma gelenleri yapmaktan utanıyorum.İçimden geçimini bakımını giyimini sağlamak İnsan yerine koyup ama kalbime koymamak geliyor. Kinlendim sanki bitişin başlangıcı ateşlendi

    YanıtlaSil
  18. Kocamdan ayrılmak istemiyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  19. Merhaba ben cok büyük bir hata yaptim. Evde esimi ve cocugumu birakarak evden kactim sonra esime bosanma dilekcesi verdim ama cok pismanim esime bunu anlatiyorum.ama kendimi ifade edemiyorum tam anlamiyla esim simdi bende ayrilmak istiyor ben bosanmayi istemiyorum yuvami tekrar kazanmak istiyorum yardim edin lutfen bana bir yol gösterin

    YanıtlaSil
  20. Merhaba beb çok büyük bır hata yaptım evde eşimi.ve çocuğumu bırakarak evden kaçtım borçlarından dolayı çok bunalmıştım sonra eşime boşanma dilekçesi verdim.ama sonra pişman oldum esimi ve çocuğumu geri kazanmak istiyorum ama eşim.esime anlatiyorum.durumlari ama.kendimi ifade edemiyorum bana inanmiyor ve bana güvenmiyor artik ve bosanmak istiyor ben bosanmak istemiyorum yardimci olun lutfen bana yol gosterin

    YanıtlaSil
  21. Ben en azından senin gibi yapmadım eşin biryamdan da haklı derim eşin seni bırakıp gitseydi tamam ama sen gitmişsin arkadaşım birde çoçuk var diyorsun erkek adam evi terk edip gitmez artık bu kız sa na güvenmez derim yarın yine aynısını yaparsın diye gelmez ama çoçuk var ne sana ne de bırakıp gittigin kıza bişey olmaz olan çoçuga olur şunu derim sana ben de yaşadım bunları herşeyi zamana bırak arama sorma o arasın seni sen arama sakın sabret bakalım biraz zamana bırak inş düzelirsiniz allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  22. ah ah nedir bu hale getiren bizleri, 1,5 yıllık evliyim, eşimin dediğini iki etmiyorum, yinede yaranamıyorum, anlamadım gitti kafayı yicem, bi kere bile sesimi yükseltmedim,ağzına sakız gibi almış bi boşanma lafını başka bildiği bişi yok, Allah akıl fikir versin, hep dua ediyorum, çocuk istiyo ben erken diyorum, onu bile ailen istemiyo ondan istemiyosun diye , hep kafasında bişeyler kuruyo aileme yönelik, ailemde karışan eden birileri değiller, ne yapacağımı bilemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çocuk evliliğin olmazsa olmaz unsuru..Çocuk yapmaya karar verdiğinizde bile herşeyin yoluna gireceğine emin olabilirsin.Ben yaşadım tecrübeyle sabit.

      Sil
  23. Ben 15 gün önce nedensiz bir sebepten eşimi çok kırdım 2 tane kız çocuğumuz var 7 2 yaşlarında 6 ay uzaklaştırma aldım eşimden eşim 10 gün önce ben dilekçemi verdim diye ben ayrilmak istemiyorum eşimi ve çocuklarımı çok seviyorum beni affet mesi için neyapabilirim yardım edin lutfen

    YanıtlaSil

Evliliği Kurtarmanın Yolları Nelerdir?

Evliliği kurtarmanın yolları- Evliliği kurtarmak isteyen bayanlar için evliliği kurtarmanın en etkili yollarını paylaşacağız. Her ev...