10 Aralık 2012 Pazartesi

Evlilikte güven sorunu


Evlilikte karşılaşılan sorunlardan biride evlilikte güven sorunu olarak karşımıza çıkmaktadır.Mutlu bir evliliğin sırlarından biride Evlilikteki güven sorununun aşılmasıdır.
Bir okurumdan aşağıdaki maili alınca bu konu hakkındada bilgi verme ihtiyacı hissettim.Tabiki evlilikte çok çeşitli güven sorunları olabilir.Aşağıdaki güven sorununa benzer problemleri olanlara faydalı olacak bazı önerileri uygulayabilirsiniz.
Esimi cok seviyorum 13 aydir benden ayri ve oda beni cok seviyodu yurt disina calismaya gidip geldim esim annesindeydi sana guvenemiyorum diyo guvensem gelirim diyo bana karsida sevgisinin bittini hissediyorum evliligimi nasil kurtarabilirim yardimci olursaniz sevinirim dort aydir savas veriyorum artik bende yorulmak uzereyim.
Evlilikte güven sorununu aşmak sizin elinizde
Aslında evliliğinizdeki bu sorunu çözmek ve sağlıklı bir noktaya götürmek sizin elinizde. Bunun için ilk önce kızgınlık, ümitsizlik ve çaresizlik duygusuna kapılmayın.Bu gibi nedenlerle eşinize karşı müdahaleci davranışlardan uzak durarak, sakin bir şekilde düşünerek ve özelliklede bir uzmandan yardım almak gerek.

Burada uzak durulması gereken en önemli nokta ise boşanma ve mahkemeye başvurma gibi fikirleri aklınıza bile getirmeden eşinizin size karşı olan güven sorununun üstesinden gelebilirsiniz.
Gözden ırak olan gönüldende ırak olur sözü itibariyle ayrı kaldığınız bu dönemde eşiniz sizden biraz soğumuş olabilir.Bundan dolayı eşinizin size karşı bir güven/sizlik sorunu ortaya çıkabilir.
Eşinizin size karşı ne sebepten dolayı güvenini kaybetti ise mutlaka bunu iyi analiz ederek eşinizin bu güvenini geri kazanmalısınız ve bunu ona hissettirmelisiniz.

Yapmanız gereken en önemli şey bu.Sabırla bunu yapmaya niyetlenin.Sizin eşinizi geri kazanmak için var gücüyle çaba gösterirseniz, bir müddet sonra eşinizinde aynı yolda ilerleyeceğine emin olabilirsiniz. Eğer birlikte adım atmayı ya da ilk adımı eşinizden beklemeyi düşünürseniz vaktinizi boşuna harcamış olursunuz.

Bunun içinse eşinizin güvenini geri kazanmak adına ne yapmanız gerektiği konusunda genel bir bilgiye sahip olursanız, bu çerçevenin içini doldurarak amacınıza ulaşmanız çok daha kolay olacaktır.
Kocanın Kalbine Gir isimli kitap eşinizin güvenini geri kazanma adına size büyük oranda  yardımcı olabilecek olan  metodlardan bahsetmektedir.Bu ilişki rehberi ile evliliğinizdeki tüm sorunlara son verebilirsiniz.Kitabı incelemek için burayı tıklayın.

Unutmayın siz onu seviyor ve istiyorsanız, mutlaka oda sizi seviyordur.Eşinizle tekrar beraber olmak istiyorsanız onu sıkbogaz etmeden güvenini geri kazanmak için mücadelenize devam edin.Pes etmeyin!

evlilikte güven sorunu ile ilgili aramalar;
  • evlilikte güven sağlamanın yolları
  • evlilikte güven duygusu
  • evlilikte güven eksikliği
  • evlilikte guven
  • evlilik güven

3 yorum:

  1. yeni evlenen biriyim ve kendi farkındalığımı arttırmak adına blogunuz çok hoşuma gitti tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bizde boşanma evresinde olan ama bunada kararsız olan ve bazen sevgimizi birbirimize çok iyi gösteren kişileriz ama çoğu zamanda öyle kavgalar ediyoruz ki artık birbirimizin hayatından çıkalım diyoruz ama sonra bu tavrımıza pişman oluyoruz. Ve bu arada bu kadar karışık durumun içine birde başka kadının varlığı eklendi ben hem evliliğimi saglikla kurtarmak hemde bu kadından sonsuza kadar kurtulmak istiyorum ve bu kitabın bana ışık olacağına inanıyorum ama evde internetim yok cep tlf dan yazıyorum nasıl tedarik edebilirim bu kitabı çünkü sonuna kadar mücadele etmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapta anlatılan ve aldatma olayından sonra evliliğinizi ayakta tutmanıza yardımcı olacak yöntemleri, ve Aldatılmanın kötü etkileriyle başa çıkmanıza yardım eden bilinçaltı formülleri ile eşinize kendinize bağlayabilirsiniz.

      Evliliği Kurtarma Formülü dijital kitabı e-kitap olduğu için,bilgisayarınıza yada akıllı cep telefonunuza indirerek sahip olabilirsiniz.

      Sil

Evliliği Kurtarmanın Yolları Nelerdir?

Evliliği kurtarmanın yolları- Evliliği kurtarmak isteyen bayanlar için evliliği kurtarmanın en etkili yollarını paylaşacağız. Her ev...