20 Mart 2012 Salı

Evliliği Kurtarma Formülü Kitabı

Kocanın kalbine gir kitabı
Evliliği Kurtarma Formülü
Evliliği kurtarma formülü kitabı nedir?
Evli çiftlerin evliliklerinde meydana gelen problemleri akılcı bir şekilde çözüme kavuşturmak yerine ayrılma ve boşanma konusunda acele edenler beni hep şaşırtmıştır.
Boşanma gibi önemli bir kararı vermeden önce çiftlerin, özellikle de kadınların enine boyuna düşünmeleri ve mümkünse evliliklerini kurtarmak için ellerinden geleni yapmaları gerekmektedir.

“Evlilik danışmanlarına gitmeden, evlilik sorunlarından kurtulmanın bir alternatif yolu olsaydı keşke.” dediğinizi duyar gibiyim.
Ayrılmanın boşanmanın ailenize ve size getireceği zararlardan uzaklaşmak, kocanızla yeniden güzel bir ilişkiye başlamak ve evliliğiniz kurtarmak istiyor, fakat nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız, sizin için hazırlanmış olan “Evliliği Kurtarma Formülü Kitabı” ile işe başlayabilirsiniz!

Kocanızı kendinize bağlamak ve evliliğinizi kurtarmak için önemli olan eşinizin bilinçaltını ele geçirerek onun psikolojisini etkileyebilmektir. Siz çok güzel bir kadın olsanız dahi, eşinizin bilinçaltı, yaşamış olduğunuz sorunlardan dolayı sizi çirkin görebilir. Veya ortalamanın altında sıradan bir dış görünüşe sahip olmanıza karşın eşinizin bilinç altında size karşı yer alan tutkusu sebebiyle sizi dünyanın en güzel kadını olarak görebilir.

“Evliliği Kurtarma Formülü” adlı kitapta verilen bilgilerle, evlilik danışmanlarının verdiği bilgilerle eş değerde olup, herkesin yararlanabilmesi için maddi olarak onların çok altında bir fiyata sahiptir.

“Evliliği Kurtarma Formülü isimli kitap; ilişki koçları tarafından pahalı seanslarda öğretilen bu bilgileri, internet kullanıcılarına oldukça uygun bir ücret karşılığı sunmaktır.Böylece alt gelir düzeyindeki bir bayan bile,dışarıda pahalıya satılan bu bilgilere kolaylıkla sahip olabilmektedir.

Evliliği kurtarma formülü güncellenerek yeni versiyonuyla Kocanın Kalbine Gir Kitabı olarak yayın hayatına devam ediyor.2017 yılı ile birlikte yenilendi ve içeriği de güçlenerek evliliği kurtarma adına daha etkili öğretiler eklenip okuyucusuyla buluştu.

Kocanın Kalbine Gir kitap seti gerçek bir ekip tarafından araştırılarak hazırlanmış bir kitap setidir. Yanı sıra Sibel Savaş imzalı iki ek kitabı ile güncellenmiştir ve şu anda indirimde...Evliliğini kurtarmak isteyen bayanlar için özel olarak hazırlanan Kocanın Kalbine Gir Kitabını resmi sitesinden indirmek için burayı tıklayın.

17 yorum:

  1. Bu kitabı çıkaranlardan ALLAH bin kere razı olsun hanımlar hiç beklemeyin bence.Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Evliliği kurtarmak için bu kitabın nasıl bir faydası olabilir ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemek yapmak için yemek kitabına ne gerek var gibi olmuş Seher hanımın dediği, mutlu bir evliliğin ve evliliği kurtarmanın yolunu biliyosan mutlu olursun zaten,yok bilmiyosan bu kitabta yazıyor .
      Ne demişler bırakma sevdiğini ortada el alır, oda olmazsa yel alır.

      Sil
  3. Boşanmak Kolay Olandır Siz gelin ve zor olanı seçin evliliğinizi kurtarmak adına bir adım atın ve en azından bu kitaptaki formülleri deneyin.
    Bu kitap sayesinde evlilikteki sorunlar ,mutlu evliliğin sırlarını,evliliğinizi kurtarma yöntemlerini ve bir çok konuda size adeta tüm yaşantınız boyunca minnetar kalacağınız gizli formüller sunuyor!

    YanıtlaSil
  4. ben bu evliliği kurtarma formülü kitabı ile nasıl bir çözüm olabilir diye sırf merakımdan dolayı alıp okudum.Benim böyle bir sorunum yok çok şükür.Ama şu anda evliliğim adına ne kadar bilinçlenirsem o oranda mutlu bir evliliğe sahip olabilirim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Evliliği kurtarma formülü kitabını nasıl temin edebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliği kurtarma formülü kitabı dijital bir e-kitap tır.İnternet üzerinden bilgisayrınıza indirerek okuyabilirsiniz.
      Herhangi bir kitapcıda bulamazsınız.
      Evliliği kurtarma formülü kitabı e-kitap olduğu için gecenin saat 3 ü bile olsa hemen bilgisayarınıza indirerek evliliği kurtarma formüllerini öğrenerek evliliğinizi kurtarabilirsiniz!

      Sil
  6. Evliliği kurtarma formülü kitabını satın aldım ama açamıyorum. Adobe reader geçersiz ya da bozuk dosya uyarısı veriyor. Lütfen teknik destek verin. Hemen okumaya başlamak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,Evliliği kurtarma formülü kitabı bir e-kitap olduğu için bilgisayarınızda Adobe Reader pragramının kurulu olması gerekir.

      Tüm e-kitapları okumak için bu program gereklidir.Adobe reader programını Ücretsiz olarak buradan indirebilirsiniz.>>http://get.adobe.com/reader/

      Sil
    2. size çokm teşekkür ederim kitabı aldım indirdim okudum.gerçekten sıradığı bilgiler bunlar.bu kitaptaki formülleri uyguladım ve halen devam ediyorum.sayenizde evliliğim kurtuldu.bu bilgileri verenlere ne kadar teşekkür etsem yinede az.sağolun

      Sil
  7. kitap çok yararlı oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. skywomen star17 Ocak 2017 00:33

    Ben erkeği kendine bağlama konusunda kendimin üstüne kimseyi tanımazdım bu kitabı okuyada dek,harika bir kitap inanılmaz taktikler var gerçekten sıradışı...Kocanın kalbine gir kitabındakileri uygulayıpta başarılı olamayacak kadın tanımıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Kocanın kalbine gir kitabı işe yaradı gerçekten çok teşekkürler.açıkcası tereddüt ederek almıştım bu kitabı fakat dediğiniz gibi kitaptaki formülleri uygulayınca kocamdaki değişim inanılmaz...harikasınız tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Ben indiremedım bir yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Arzu hanım;
      Kocanın Kalbine Gir kitap seti pdf formatında bir e-kitaptır.Yani Masaüstü bilgisayar, lap top, tablet, akıllı telefon, e-book reader gibi tüm cihazlarınıza kolaylıkla indirebilirsiniz.
      Şimdi size adım adım kitabı nasıl indirebileceğinizi açıklayacağım;

      1-Şimdi ilk olarak Burayı tıklayın ve Kocanın Kalbine Gir Kitabı resmi sitesine gidin.

      2-Sitedeki "şimdi satın al" yazan resme tıklayın,açılan sayfada ödeme bilgileri çıkar.İstenilen bilgileri girin.

      3-Ödeme sayfasındaki bilgileri girdikten sonra ödeme seçeneklerinden birini seçin.(K,kartı,Banka havalesi yada Ptt posta hesabı ile ödeme yapabiliyorsunuz)

      4-E-mailinizi açıp, size gönderilen kitap bağlantısını (linkini) tıklayarak hemen kitabı kolayca indirip Kocanın kalbine gir e-kitabınızı okuyabilirsiniz.

      Sil
  11. Kocanın Kalbine Gir Kitabı gerçekten harika bir kitap. evliliğimde farkında olmadan yapmış olduğum hataların hepsini bu kitap sayesinde fark eder oldum. Yataktaki Kraliçe kitabının da bulunduğu ikili seti aldım. çok işe yaradı. Meğer cinsellik konusunda da bi ton hata yapıyormuşum. şuan eşim de ben de çok mutlu günler yaşıyoruz, adam evden çıkmıyor yanımdan ayrılmak istemiyo. Sayenizde haberdar oldum bu kitaptan Allah sizden razı olsun. Saygılar, Fatma

    YanıtlaSil
  12. 5 aydir esimden ayriyim 3 ay once bosandik , her konuda beni sucluyor ve kendi ayaklarimin ustunde durmam onu daha da kotu etkiledi . 3 yasinda kizim var , evladim icin tekrar biraraya gelmemiz gerekiyor benim acimdan kitap etkili olabilir mi

    YanıtlaSil

Evliliği Kurtarmanın Yolları Nelerdir?

Evliliği kurtarmanın yolları- Evliliği kurtarmak isteyen bayanlar için evliliği kurtarmanın en etkili yollarını paylaşacağız. Her ev...