12 Mart 2012 Pazartesi

Ayrıldığım eşimi nasıl geri kazanabilirim ?

Ayrıldığım eşimi nasıl geri kazanabilirim ?

Ayrıldığımız veya boşandığımız eşi geri kazanmak için ne yapmalıyız ?
Bu yazımızda ayrılan veya boşanmış eşi geri kazanma formülünden bahsedeceğim.
Evet ayrılık sonrası yarayı en çok hep kadınlar alır nedense. Unutmayan ya da unutmak istemeyen, acı çeken, yeni biriyle  yeni bir yola bir türlü başlamayan veya başlamak istemeyen genelde hep kadınlardır. İçindeki ümit hep tekrar geri başlama isteği ile bekler durur...

Ayrıldığınız eşinizi geri kazanmak istiyorsanız belki küçük birkaç aşamayı geçmeyi deneyebilirisiniz Öncelikle kafanızdaki sorgulamaları bitirin. Ayrılmanıza sebeb olan suçluyu bulma gayretinden çıkın. Zira geçmişinizi sorgulamak, sürekli bir suçlu arama çabası size bir şey kazandırmadığı gibi ayrıldığınız işinizi de geri döndürmeyecektir.

Ayrıldığınız eşi geri kazanmak için elinizde telefon durmadan arayıp, ağlayıp sızlamayın. Bu eşinizi sizden daha da uzaklaştıracaktır. Aramadığı zaman mesajlarla durmadan acısını, üzüntünü haykıran güçsüz kadınlardan olmayın. İnanın hiçbir erkek güçsüz bir kadına saygı duymaz. Hala sevdiğinizi ve dönmesini beklediğinizi bir kere belirtmeniz yeterlidir. Böylece hem gurursuz bir kadın modeli çizmekten kurtulmuş, hem de erkeği sıkboğaz etmemiş olursunuz.

Ayrıldığınız eşi geri kazanmak için yeni birinin arayışına girip de onu kıskandırma ve geri getirme çabaları sadece filmlerde işe yarar bu yüzden ne kendinizi nede eşinizi kandırmaya çalışmayın.

Ayrıldığınız eşi geri kazanmak için hayalet gibi etrafında dolaşmayın. Her yaptığınız birilerinden sorgulayıp durmayın. Bu takip edilme, kontrol edilme hissi erkeği daha da huzursuz edeceğinden, hiç duymak veya görmek istemeyeceğiniz şeylerin sürecinin hızlanmasına sebep olabilir. Ortak arkadaşlarınızla haber yollamayın, sürekli karşısına çıkıp durmayın, kendinizi hatırlatmak için ekstra çabalar ortaya çıkarmayın.
Eşinizle yaşamış olduğunuz ayrılık sonrası kendinizi kötü hissetmeniz çok doğaldır. Ama kendinizi biran önce bu kötü moddan kurtarmalısınız. Eğer devamlı negatif enerji yayan birisi olursanız, sadece eski eşiniz değil hiç kimse sizinle beraber olmak istemeyecektir.
Peki ayrıldığım eşimi nasıl geri kazanabilirim?
Bu aslında düşündüğünüz kadar da zor değil.Bunun için bazı bilinçaltı psikolojik taktikleri bilmeniz yereli.
Ayrıldığınız eşi geri kazanmak için onun bilinçaltını etkileyerek, onun sizi yeniden istemesini sağlamak için küçük ama etkili birkaç psikolojik formülü bilmeniz ve uygun zamanlarda uygulamanız yeterli.
Bahsettiğimiz formüller ile onun direkt bilinçaltını etkileyecek ve onu kısa sürede kendinize bağlayacaksınız.
Onun size geri dönmesi için öyle olağanüstü özel çabalar harcamanıza gerek kalmadan sadece aşağıda belirttiğimiz formülleri zamanı geldiğinde uygulayacaksınız hepsi bu.

Ona karşı uygulayacağınız birkaç basit yöntemle kısa zamanda onun bilinçaltını etkileyecek ve size karşı daha önce hiç olmadığı kadar istek ve arzu duymasını sağlayacaksınız.
Onu geri kazanmanın tek yolu, onun direkt bilinçaltını etkileyecek teknikler uygulamaktır. Erkek DNA’sı, karşı cinsten gelen sıradışı bir davranışa karşı değişik bir tavır sergilemesi ve bu sıradışı davranışa karşı koymaya uygun değildir. Etkili bilinçaltı formülü ile onun bilinçaltını etkileyip kısa süre içinde size geri dönmesini sağlayın ve onu size kalıcı olarak bağlayın.

Ayrıldığınız yada boşandığınız eşinizi geri kazanmak isteyen siz bayanlara yönelik olarak hazırlanmış 'Evliliği kurtarma formülü' isimli bu kitap hazırlanış amacı; ilişki uzmanları tarafından yapılan seminerler ve ücreti çok büyük psikoloji seanslarında öğretilen bilgileri, internet kullanıcılarına oldukça düşük bir ücret karşılığı sunmaktır. Böylece az gelirli bayanların dışarıda pahalıya satılan bu bilgilere kolaylıkla sahip olabilmelerini sağlamaktır.
'Evliliği kurtarma formulü' isimli kitabını buradan inceleyebilirsin.

16 yorum:

  1. Ayrıldığıma çok pişmanım ayrıldığım eşimi nasıl kazanırım bu kitaptaki bilgilerin faydası olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutluluk yolcusu16 Ağustos 2012 02:31

      Evet.Formülleri yerinde ve zamanında uygulayın sonucunu görün sizden bu kadar çok etkilendiğini görecek ve kendinize inanamayacaksınız.

      Adım adım anlatım, zamanlama ve aksiyon bölümleri ile ayrıldığınız eşi geri kazanmak bu kitaptaki gizli formüllerle hiçte zor değil.

      Sil
  2. bence eşini seviyorsan ve evliliğini devam ettirmek istiyorsan hiç birşey yapmadan beklemektense uzmanların formüllerini denemen daha iyi

    YanıtlaSil
  3. bu kitap evliliği kurtarma adına ne yapar ki ben inanmıyom böyle şeylere hatta saçma bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kitap evliligi kurtarmaz elbette.Kİtaptaki bilgilerdir sizin işinize yarayacak olan.İnsanlar ancak bilgi ile hayatlarını değiştirebilirler.Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?

      Sil
  4. Karımı nasıl geri kazanabilirim onu çok seviyor ve geri istiyorum.lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşimi geri kazanmak istiyorum diyerek bir yere varamazsınız.Onu gerçekten seviyorsanız bunun için emek vermelisiniz.Hiç birşey yapmadan sadece istemekle ve bekleyerek bir yere varamazsınız.

      Sil
  5. Bende eski eşimi geri istiyorum

    YanıtlaSil
  6. bende esimi cok seviyorum ve herseyin eskisi gibi olmasini istiyrum sizce bu kitap ise yararmi sabretmkle beklemkle olmuyor

    YanıtlaSil
  7. bende esimi cok seviyorum ve herseyin eskisi gibi olmasini istiyrum sizce bu kitap ise yararmi sabretmkle beklemkle olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim evlilikte bir sorunum yok çok şükür.fakat yinede bilinçlenmek için alıp okudum kitabı.esracım sana tavsiyem denemkle bir şey kaybetmezsin.evliliğini kurtarmak istiyorsan emek verip mücadele etmelisin

      Sil
  8. "Evlilikte en büyük sorun hata arama sendromudur"
    Bunu ben söylemiyorum Evlilik Terapistleri söylüyor.
    Size bir kitap tavsiye edeceğim. Ben bu kitapları okuduktan sonra gelişmeler oldu. Kitapda bilinçaltı teknikler mevcut...
    Kitabı incelemek için tıklayınız...

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar. 5 yıllık evliyim 2 kızım var. Karımı çok seviyorum.
    5 yıl boyunca aşırı derecede maddi sıkıntılar çektim.kafamın hiç rahat olmamasından dolayı eşime sevdiğimi gösteremedim yani değer veremedim .Üstüne bilmeden kırıcı laflar söyledim. Eşim de bu lafları hep aklında tutmuş .Benden 5 yıl boyunca değerde göremediği için. Son tartışmamızda artık gücüm kalmadı sabrım taştı bana hiç değer vermedin üstüne kelimelerinle kalbimi çok kırdın .Dedi. Sana olan duygularımı yok ettin. Boşanmak istiyorum dedi. Şuan dava açtı boşanaçağız,. Ben eşimi çok seviyorumseviyorum. Eşim boşanmaktan vaz geçmiyor . Maddi sıkıntılarımda bitti . Boşandıktan sonra ben yine eşimi tekrar kazanmak istiyorum .İki kızım için ve onu çok seviyorum . Onu tekrar kazanabilmem için ne yapabilirim. Boşanınca çocuklar karımda kalacak. Onu gönlüne tekrar nasıl girerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aynı durum benim için de geçerli, eşiniz tekrar kazanmak için neler yaptınız.

      Sil
  10. Dostum ne yapıp ediyorsan boşanma. Tut elini çok sevdiğini söyle yalvar yakar.

    YanıtlaSil

Evliliği Kurtarmanın Yolları Nelerdir?

Evliliği kurtarmanın yolları- Evliliği kurtarmak isteyen bayanlar için evliliği kurtarmanın en etkili yollarını paylaşacağız. Her ev...