2 Mart 2012 Cuma

Evliliği kurtarmanın formülü

Evliliği kurtarmanın yolları

Evliliği kurtarmanın formülü ve yolları nedir?


'Günlerdir ağlamaktan gözlerim şişti artık.Üç gündür sessiz durunca barışmak için gelmeyince şimdi de bahaneler buluyor.Sabah kahvaltıyı hazırladım gazete okuyordu çayını koydum 1-2dk sonra çayın soğuyor dedim sonrada başıma vurur gibi çay koyuyorsun dedi ve üzerini giyindi tam giderken kahvaltı yapmıyormusun dedim yapmıyorum dedi sen bilirsin dedim,ben sana güzelce bildiririm diyerek evden çekip gitti...... hemen barışınca kişiliksiz oluyorum nitekim evlendik evleneli hep böyle,ilk defa sustum evdeki işlerimi yapıp işimden gelip işime gidiyorum yine suç,boşanmak istemiyorum, evliliğimi kurtarmak istiyorum,evliliği kurtarmanın formulü nedir? evliliğimi kurtarmak için ne yapabilirim?'
Evet bunun gibi pek çok hikaya dinlemişimdir.Evli çiftlerin çoğunluğu yıllardır evliliklerini kurtarmak ve boşanmayı engellemek için evlilik danışmanlarına gitmektedir. Yeni yapılan araştırmalar göstermiştir ki, danışmanlara gidip evliliklerinde başarıyı yakalayan çiftlerin oranı % 50 civarındadır.

Evlilik danışmanına gitmek tıpkı psikiyatriste gitmek gibi sıkıcıdır.Ayrıca eşlerden biri evlilik danışmanına gitmek isterken, diğerini ikna etmek oldukça güçtür ve hatta bazı durumlarada imkansızdır. Zoraki gittiğinde de yapılan terapiler istenilen sonuçları vermez. Burada çiflerin arasında geçen her negatif olay inceden inceye konuşulur. Bazı çiftler gerçekleri tam olarak açıklayamadığından, evlilik danışmanlarının önerdiği şeyler de pek işe yaramaz.

Bu sebeple kadınlar evliliklerini korumak için genellikle yeni uygulama ve stratejiler denemeyi tercih ederler. Çiftlerden birinin olaylara bakış açısını değiştirmesi, evlilik sorunlarının çözülmesine çok yakın olunduğunun sinyallerini verir. Başarılı bir evlilik için eşlerden herhangi birinin var gücüyle çaba göstermesi, bir müddet sonra diğerinin de aynı yolda ilerleyeceğini gösterir. Eğer birlikte adım atmayı, ya da ilk adımı karşı taraftan beklemeyi düşünürseniz vaktinizi boşuna harcamış olursunuz.

Peki evliliğinizi tek başınıza kurtarmanın en iyi yolu nedir?
Eşinizin düşünce yapısını nasıl değiştirebilir ve boşanmayı nasıl engelleyebilirsiniz?

Boşanmayı engellemek ve evliliği kurtarmak için profesyonel öğretilere sahip olmalısınız ve tam olarak işe nereden başlamanız gerektiğini söyleyebilecek iyi rehberiniz olmalı.
İşte evliliğinizi kurtarma adına ne yapmanız gerektiği konusunda genel bir çerçeveye sahip olursanız, bu çerçevenin içini doldurarak amacınıza ulaşmanız çok kolay olacaktır.
Bu konuda size büyük oranda  yardımcı olabileceğini düşündüğümüz “Evliliği Kurtarma Formülü” isimli kitabı önerebiliriz.

“Evliliği Kurtarma Formülü” adlı kitap sayesinde eşinizin bilinçaltını etkileyerek, evliliğinizi kurtarma adına çok büyük yol katedebilirsiniz. Uygulaması sonderece kolay taktiklerden oluşan bu kitap,evliliği kurtarmak için tam olarak ne yapmanız gerektiğini kafanızı hiç karıştırmadan kısa ve anlaşılır bir dille öğretecektir.

Evliliği Kurtarma Formülü isimli kitabın  amacı; ilişki koçları tarafından pahalı seanslarda öğretilen bu bilgileri, internet kullanıcılarına oldukça uygun bir ücret karşılığı sunmaktır. Böylece alt gelir düzeyindeki biri bile, dışarıda pahalıya satılan bu bilgilere kolaylıkla sahip olabilmektedir.

İlişki terapistleri tarafından özel terapi seanslarında saati $200 karşılığında anlatılan bilgilere Evliliği Kurtarma Formülü isimli kitapta son derece uygun bir ücrete sahip olabilirsiniz. Böylece kimseye derdinizi anlatmak zorunda kalmadan, hem paranız cebinizde kalır, hem de kısa sürede evliliğinizi kurtarabilirsiniz.
Özetle,evliliğini kurtarmak isteyip ne yapacağını bilmeyenler için hazırlanmış olan “Evliliği Kurtarma Formülü ” sayesinde  eşinizi çok kısa bir sürede yeniden elde edebilirsiniz.

Evliliğinizin boşanma ile sona ermesi için beklemeyin. İlişkiniz hakkındaki hayallerinizin ve umutlarınızın boşanma davalarında sönüp gitmesine izin vermeyin.

'Evliliği kurtarma formulü' kitabını buradan inceleyebilirsin.

4 yorum:

  1. Evliliği kurtarma formülü ile ilgili verdiğiniz bilgiler için ve evlilik sorunları olanları düşündüğünüz için tşkler

    YanıtlaSil
  2. Evlilik kurtarma kitabini almak istiyorum ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliği kurtarma kitabı olarak bilinen Kocanın kalbine gir kitabı djital bir e- kitap canım.Yani lap top yada cep telefonuna indirilen bir e-kitap bende basılı bir kitap sanmıştım ilk önce.kitabı sitesinden alt tafta satın al yazan yere tıklayınca ödeme sayfası geliyor.ödemeyi k.kartı yada banka havalesi veya ptt gibi çeşitli ödeme yolları var birini seçerek ödeme yapabiliyorsun.Sitesinin linki bu:https://kocaninkalbinegir.com/

      Sil
  3. Evliliği kurtarmanın yolları araaken sitenize denk geldim.Tüm makaleleri okudum.Anlattıklarınız gerçekten çok etkiledi beni ve önerdiğiniz kocanın kalbine gir kitabını almaya karar verdim.İnşallah işe yarar Allah yardımcımız olsun.Ayrıca bizi düşündüğünüz için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Evliliği Kurtarmanın Yolları Nelerdir?

Evliliği kurtarmanın yolları- Evliliği kurtarmak isteyen bayanlar için evliliği kurtarmanın en etkili yollarını paylaşacağız. Her ev...