6 Mart 2012 Salı

Boşanmak İstemiyorum!

Boşanmak istemiyorum

Merhabalar
Öncelikle bu yazıyı okuduğunuza göre sizde boşanmak istemiyorum,evliliğimi kurtarmak istiyorum diyenlerdensiniz.
Eğer gerçekten bunu içten gelerek boşanmak istemiyorum diyenlerdensaniz inanın bana eli öpülesi insanlardansınız.
Çünki günümüzdeki evli çiftlerin boşanma sebeblerini duyduğumuzda bazen ne kadar gereksiz olduğuna şahit oluyor ve üzülüyoruz..İnanın boşanma nedenleri incir çekirdeğinin içini doldurmayacak kadar küçük sebepler ve hemen arkasından alınan bosanma kararı...Evet mutlaka herkesin kendince bir sorunu ve problemi olabililir ve vardır da.
Peki bir evliliğe son vermek bir yuvayı yıkmak bu kadar kolay olmalımı ?
Yüce yaratanın bile en sevmediği helal diye tabir edilen boşanma sizcede bir çözüm mü?

Evliliğin ilk dönemleri,eşlerin birbirlerine karşı yoğun duygular beslediği dönemdir. Erkek karısına karşı çok kibardır; kadın da kocasına güzel görünmek için elinden geleni yapar. Ancak bir süre sonra aynı ortamda yaşamanın getirmiş olduğu rehavetle kadınlar kendilerine bakmamaya, erkekler de farklı davranmaya başlıyorlar.

Yapılan araştırmalara göre, her geçen yıl yapılan evliliklerde azalma, boşanmalardaysa artış olduğunu gözlenmektedir. Çünkü evliliklerinde sorun yaşamaya başlayan eşler için boşanmak en kolay çözüm yöntemi olarak görülmektedir. Ancak boşanmak düşünüldüğü kadar basit olmamaktadır ve bunun farkınada boşanma kararı alındıktan sonra farkediliyor ve malesef artık bunun geri dönüşüde imkansız hale geliyor.
Boşanmak son çare değildir!
Evliliklerinde meydana gelen problemleri akılcı bir şekilde çözüme kavuşturmak yerine boşanma konusunda acele edenler beni hep şaşırtmıştır. Boşanma gibi ciddi bir kararı vermeden önce çiftlerin, özellikle de kadınların uzun boylu düşünmeleri ve mümkünse evliliklerini kurtarmak için ellerinden geleni yapmaları gerekmektedir.

Boşanma kararının alınmasıyla beraber, nafaka, velayet, ayrılık, yeni bir başlangıç, sosyal aile ve mahalle  baskısı gibi oldukça karmaşık bir sürecin içine giriliveriyor. Çoğu zaman halledilemeyen mal paylaşımı, çocukların velayet davası vs. gibi sebeplerden dolayı eşler arasında kavga ve gerginlik hat safhaya ulaşır. Avukata danışma, dava dosyası açtırma ve bunun gibi daha birsürü uzun yasal prosedür ayrıca gayet sağlam bir maddiyata da ihtiyaç vardır.

Bunun yanısıra çocuğunuz varsa çocuklar ortada perişan olurlar. Hem anne hem de babasını seven çocuk meydana gelen bütün olaylardan kendilerini sorumlu tutarlar. İleride kişiliklerine olumsuz yansıyacak psikolojik bunalımlar yaşarlar.İlerleyen zamanda ise çocuklar anne yada babaya karşı olumsuz tutum içerisini girerler.


Peki ozaman evliliğimizi yuvamızı ve çocuklarımızı kurtarma adına neler yapabiliz?


Erkekler doğaları gereği, evden ve sorunlardan kaçmaya daha meyillidir. Bu noktada kadına büyük görev düşmektedir. Yuvayı dişi kuş yapar misali, kadın evliliğini kurtarmak için kolları sıvamalı ve evliliği kurtarmak için elinden geleni yapmalıdır.

Maddi durumları iyi olan pekçok çift, boşanmayı engellemek için evlilik danışmanlarına gitmektedir. Bu mantıklı fakat pahalı bir yöntemdir. Çünkü danışmanların bir seansı ortalama 100$'dır ve terapinin tamamlanması için 7- 8 seans devam etmek gerekir. Ayrıca bu sürece eşi de dahil etmek gerekir.Evlilik danışmanlarına gitmek pisikoloğa gitmek gibidir. Genellikle erkekler bu tür terapilere katılmaktan hoşlanmadığı için onları ikna etmek oldukça güçtür.Para probleminiz olmasa bile, kocanızı buna ikna etmek oldukça zor olabilir.

"Evlilik danışmanına gitmedende evlilik problemlerinden  kurtulabileceğimiz bir metod olsa keşke" dediğinizi duyar gibiyim.
Eğer boşanmann ailenize getireceği zararlardan uzaklaşmak, eşinizle yeniden güzel bir ilişkiye başlayarak yeni bir hayata yelken açmak istiyorsanız evliliğinizi kurtarmak adına kolları sıvadıysanız size "Evliliği Kurtarma Formülü" adlı ilişki doktoru rehberini tavsiye edebilirim.

Evliliğinizi kurtarma adına ne yapmanız gerektiği konusunda genel bir bilgiye sahip olursanız, bu çerçevenin içini doldurarak amacınıza ulaşmanız çok kolay olacaktır.
Bu rehber, Evliliği Kurtarma Formülü isimli kitap evliliğinizi kurtarma adına size büyük oranda  yardımcı olabilecek olan bilinçaltı metodlardan bahsetmektedir.
“Evliliği Kurtarma Formülü” adlı kitap sayesinde eşinizin bilinçaltını etkileyerek, evliliğinizi kurtarma adına çok büyük yol katedebilirsiniz. Uygulaması sonderece kolay metodlardan oluşan kitap ile,evliliği kurtarmak için tam olarak ne yapmanız gerektiğini  kısa ve anlaşılır bir şekilde öğrenebilirsiniz.

Herzaman söylediğim gibi evliliğinizin boşanmayla sona ermesini beklemeyin. İlişkiniz hakkındaki hayallerinizin ve umutlarınızın mahkemelerde boşanma davalarında sönüp gitmesine izin vermeyin.“Evliliği Kurtarma Formülü”nü buradan indirebilirsin.


 “Evliliği Kurtarma Formülü” hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak için buraya tıklayın.

3 yorum:

  1. size sadece teşekkür etmek için bu yorumu yazıyorum.Canım çok sıkılıyorken googleye eşimden boşanmak istemiyorum diye yazdım ve arama yaptım ve karşıma sizin siteniz çıktı yazınızı okudum ve rahatladım ardından tavsiye ettiğiniz evliliği kurtarma için kitabı alıp okudum Şu anda ise sayenizde evliliğim çok iyi durumda size minnettarım tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin adınıza çok sevindim.Bir ömür boyu mutluluklar dilerim.Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  2. İcra, boşanma, miras ve diğer konularda dava dilekçeleri, davaya cevap dilekçeleri, temyiz dilekçeleri ve itiraz dilekçeleri yazdırmak amacıyla ONLİNE HUKUKİ YARDIM almak isteyenler, ''hukukiyardim@hotmail.com'' adresinden tarafımıza irtibata geçebilirler. İstenilen dilekçeler en geç 24 saat içerisinde özenle hazırlanıp e-mail adresinize word dosyası şeklinde gönderilecektir

    YanıtlaSil

Evliliği Kurtarmanın Yolları Nelerdir?

Evliliği kurtarmanın yolları- Evliliği kurtarmak isteyen bayanlar için evliliği kurtarmanın en etkili yollarını paylaşacağız. Her ev...